16 תשובות
אין משהו שעוזר לי, זה קשה, אבל עוברים את זה.
נגיד לפעמים אני סתם יוצא לטייל וחושב על משהו אישי, לי זה עוזר, לא יודע מה עם אחרים.
נגיד לפעמים אני סתם יוצא לטייל וחושב על משהו אישי, לי זה עוזר, לא יודע מה עם אחרים.
אנונימי
אישית השנה בתור יודניקית לא היה לי עומס
^לא נותנים לך טונות של שיעורי בית וחומר לימודי? כי לי נתנו איזה מגדל של שיעורי בית
אנונימי
לא עשיתי שיעורי בית מהיסודי
לא בודקים ובכללי בקושי נותנים ושוכחים מזה
לא בודקים ובכללי בקושי נותנים ושוכחים מזה
^חה חה חה, ליטרלי אני
אנונימי
ניהול זמן נכון, וסדר עדיפויות
לא קיבלתי שיעורים מכיתה ח נראלי
שואל השאלה:
וואי וואי איך אין לי כוח לעלות לתיכון שנה הבאה
וואי וואי איך אין לי כוח לעלות לתיכון שנה הבאה
קשה!
^אצלנו נותנים אבל לא בודקים. וגם עבודות להגשה
אנונימית
^^^^^רק אותי מפציצים בשיעורי בית בתיכון?
^לא רק אותך
אנונימי
אין להם עומס.
אני יצאתי לחופש הזה עם יד תפוסה אחרי הבגרות בספרות. בקושי שורדים:)
אנונימית
מי בכלל נותן שיעורים בתיכון
התחלתי לעבוד רק בכיתה יב שכבר כל העומס הלך.
ויתרתי עם תעודת בגרות מהממת.
ויתרתי עם תעודת בגרות מהממת.
באותו הנושא: