8 תשובות
לא
לא, אחרת זה ישמיד גם את לבנון/עזה/מצרים - ומעט סוריה.
לעע. ממש לא. לא לפחד יהיה בסדר
הם קרובים מדי אלינו כך שאם יתקפו אותנו הם יפגעו מזה גם.
לא
לא הם משקשקים מארצות הברית
לפי מה שהבנתי יש להם כמות אורניום שמספיקה לכמה פצצות מקור אבו צאלח
אבל לנשק גרעיני יש יותר משמעויות, זה לא רק להפציץ אחרים
זה גם הגנה