6 תשובות
כנראה ישאיר
למה למי אתה רוצה לפרוץ?
למה למי אתה רוצה לפרוץ?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
אני לא רוצהלפרוץ אני רוצה לחבר את המשתמש שיש לי באקס בוקס לסוני
אני לא רוצהלפרוץ אני רוצה לחבר את המשתמש שיש לי באקס בוקס לסוני
שואל השאלה:
כי יש לי בסוני רק סקין נגר
כי יש לי בסוני רק סקין נגר
בסדר מאמינה לך יא נגר
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו פעם עשה את זה
מישהו פעם עשה את זה
באותו הנושא: