9 תשובות
עדיף נראלי לא להגיד כלום
אל תגידי כלום
לא להגיד כלום, זה סתם יעציב אותה ועדיף שהיא תחשוב שהוא סתם נעלם מאשר שהיא תדע שהוא מת.
אל תגידי
לא להגיד
שמור את זה לריב *קולות של צחוק מרושע*
שואל השאלה:
אגב היא בת 17 לא ילדה קטנה
אנונימית
כן גם אני בת 17 והיה חתולת רחוב שהייתי מאכילה והיא נעלמה ובכיתי איזה שבועיים זה ממש מדכא
לא קשור לגיל