9 תשובות
עדיף נראלי לא להגיד כלום
אל תגידי כלום
לא להגיד כלום, זה סתם יעציב אותה ועדיף שהיא תחשוב שהוא סתם נעלם מאשר שהיא תדע שהוא מת.
אל תגידי
לא להגיד
לא להגיד
שמור את זה לריב *קולות של צחוק מרושע*
שמור את זה לריב *קולות של צחוק מרושע*
לא להגיד
שואל השאלה:
אגב היא בת 17 לא ילדה קטנה
אגב היא בת 17 לא ילדה קטנה
אנונימית
כן גם אני בת 17 והיה חתולת רחוב שהייתי מאכילה והיא נעלמה ובכיתי איזה שבועיים זה ממש מדכא
לא קשור לגיל
לא קשור לגיל
באותו הנושא: