8 תשובות
איך הפסדת באיזה תחום

אימורים?
שואל השאלה:
מסחר במטח
אנונימי
תפסיק עם זה כל עוד אתה יכול, זה הימורים.
כמו שtrainwrecks אמר:
"do not get it twisted, do not gamble. do not start gambling. gambling is entertainment and entertainment only. you won't break even, you won't win. you won't do any of that, you understand?"
אנונימי
יאח יקר אם זה חלק מלימוד שלך ברור שזה בסדר
אבל כך בחשבון צריך ידע בשביל לסחור נכון כדי לקחת קורס\ לייוי
בטח שזה בסדר =) גם שמרווחים סה"כ יש הפסדים ככה זה שוק הון!
שוק ההון זה לא הימורים למי שרשם^ זה מדע שלם
תשלח הודעה בפרטי אם אתה צריך עזרנ
שואל השאלה:
אין לי מספיק פרחים לפרטי חחח
אנונימי
אפשר בדיס