16 תשובות
תהנו
בסדר
כל עוד זה לא מעבר לחברה הכי טובה,זה סבבה ממש
אנונימית
גרוע מהרבה סיבות
אנונימי
כלום
אני נוצריה והחברה הכי טובה שלי מסורתית יהודיה
לא בעד.
שאתה רוצה להגיע לחמות..
מה הקשר חמות? זו שאלה דווקא הגיונית חלאס כבר
מה שאלה הגיונית איפה הןא הכיר אותה בפייסבוק??
אתה חושב שאין מוסלמים בארץ? הקהילה הכי גדולה אחרי יהודים זה מוסלמים בארץ, יש כל-כך הרבה
שאין לכם מה להיות ביחד כי זאת לא מישהי שאתה יכול להתחתן איתה.
אנונימי
אם אתם סתם ידידים זה סבבה אין בעיה
זה בסדר
סבבה לכמרי .
התבוללות.
נגד תורתנו הקדושה.
תהיה עם יהודיה ותתחתן איתה
לא טוב. התבוללות. מה שתרצה.
ובפחות סיסמאות וקלישאות: העם היהודי הוא העם הנבחר של ה', אנחנו בני מלכים וצריכים לשמור על עצמנו ולא להתערבב עם עמים אחרים. חברות קרובה עם לא יהודים היא לא טובה ומנוגדת לרצון ה', זה גורר אותך לדברים, ובמיוחד שמדובר בחברה ממש טובה שאז זה כבר עלול להגיע להתבוללות - אם תתחתן איתה הילדים שלך לא יהיו יהודים.