4 תשובות
אני חושבת שזה מאוד תלוי בך
כדורים פסיכיאטרים יכולים מאוד לעזור בנוסף לטיפול הנכון אבל חשוב מאוד שאת תעקבי אחר השינויים ברגע שאת לוקחת מינון

יש לך הרבה סוגים שונים של כדורים
בסופו של דבר - אלו כימיקלים שמופרשים לך לראש

אם את והפסיכולוגית שלך חושבות את זה לנכון אז תנסי

שימי לב לשינויים במצב רוח
ויקח זמן עד שתקבלי את המינון והתרופה הנכונה
תשמרי על עצמך אחות

אם יש לך שאלה תכתבי לי
לא אבל עם אמא כמו שיש לי אני צריך
אנונימי
שואל השאלה:
חושבת שזה הגיוני לקחת כדורים ביגלך בעיית עצבים וניתוקים מהמציאות?... מתלבטת יחד עם הפסיכולוגית שלי אם להתחיל
אנונימית
אני לוקחת בגלל הפרעות אכילה אם זו כוונתך