4 תשובות
זה רק עבודה וגם אני שרק התחלתי לעבוד אני לא אשקר הייתי לחוצה אבל תחשבי שזה עבודה וככה או ככה תצטרכי ללכת לעבוד ביום מן הימים תנסי להירגע ופחות להיות לחוצה ואם זה פעם ראשונה זאת תיהיה התלמדות ואם תרגישי שלא נוח לך או לא מתאים לך את תמיד יכולה לבדוק מקום אחר וזה רק עבודה
תמיד הצעד הראשון מלחיץ ברמות
את תעברי את זה כמו גדולה
ובסוף היום תהיי שמחה שזה מאחורייך
בהצלחה(:
את תעברי את זה כמו גדולה
ובסוף היום תהיי שמחה שזה מאחורייך
בהצלחה(:
את תעברי את זה תאמיני בעצמך ואת תראי איך תהיי גאה בעצמך כשתחזרי מהעבודה מחר
גם אני הרגשתי בדיוק כמוך ביום הראשון ונלחצתי ממש
אבל כשהגעתי הסבירו לי הכל כולם היו נחמדים ונרגעתי
אבל כשהגעתי הסבירו לי הכל כולם היו נחמדים ונרגעתי
באותו הנושא: