20 תשובות
חרא
לפני שהגעתי לשם התרגשתי והייתי לחוצה וכן התביישתי אבל עשיתי מה שאמרו לי פשוט וכשנגמר מה לעשות שאלתי מה לעשות עכשיו
ולאט לאט לימדו אותי דברים וקלטתי את העניין והבנתי שהלחץ של ההתחלה היה מיותר
בפעם השניה במקום עבודה חדש גם הייתי קצת לחוצה בהתחלה אבל בפעם השלישית זה בא לי בקלות וגם לדבר עם המנהל ועם אנשים בא לי יותר בקלות ולא הייתי לחוצה בכלל
ולאט לאט לימדו אותי דברים וקלטתי את העניין והבנתי שהלחץ של ההתחלה היה מיותר
בפעם השניה במקום עבודה חדש גם הייתי קצת לחוצה בהתחלה אבל בפעם השלישית זה בא לי בקלות וגם לדבר עם המנהל ועם אנשים בא לי יותר בקלות ולא הייתי לחוצה בכלל
אנונימית
לחץ רציני
ברוב הפעמים שאני זוכר רציתי מאוד הביתה אבל השתדלתי לא להראות את זה ולעשות את הכי טוב שאני יכול כדי שהזמן יעבור כמה שיותר מהר
הסתדרתי ודווקא תקתקתי דברים
מביך מאוד
פשוט עשיתי מה שאמרו לי והראתי תגירסא הכי טובה של עצמי.
פשוט עשיתי מה שאמרו לי והראתי תגירסא הכי טובה של עצמי.
זה היה סוג של התרגשות, לא הייתי בלחץ משמעותי אבל כן הייתי מוכן לאחריות שהייתה לי.
(עבדתי בתור מנקה בפסטיבל גם זאת לא עבודה שכנראה מישהו היה הולך עליה אבל הייתי חייב להתחיל מאיפשהו)
ועם הזמן הסתדרתי עם המקום, ופשוט עשיתי את העבודה שלי כמו שהייתי אמור לעשות אותו, כן קצת התביישתי לעבור מול אנשים לקחת את הזבל כי היו כאלו שאני ממש מכיר אז היה בעניין הזה לחץ מבפנים, בסוף אני הסתדרתי ולא היה לי באמת אכפת מי היה שם לב עליי או לא, זה אפילו היה טוב בשבילי.
(עבדתי בתור מנקה בפסטיבל גם זאת לא עבודה שכנראה מישהו היה הולך עליה אבל הייתי חייב להתחיל מאיפשהו)
ועם הזמן הסתדרתי עם המקום, ופשוט עשיתי את העבודה שלי כמו שהייתי אמור לעשות אותו, כן קצת התביישתי לעבור מול אנשים לקחת את הזבל כי היו כאלו שאני ממש מכיר אז היה בעניין הזה לחץ מבפנים, בסוף אני הסתדרתי ולא היה לי באמת אכפת מי היה שם לב עליי או לא, זה אפילו היה טוב בשבילי.
יום ראשון אני אחזור לפה אבל כנראה שאני אהיה כמו הראשון שענה
היה לי חרא רציתי לברוח על הדקה הראשונה הביתהה
הייתי בלחץ כי לא ידעתי את העבודה ומה צריך לעשות בהתחלה לא כזה הסתדרתי עד שלמדתי אותה
הייתי סופר לחוצה וחסרת ביטחון וזה גרם לי להיות ממש גרועה בעבודה התפטרתי אחרי כמה זמן, הרגשתי חרא כל פעם שיצאתי ממשמרת
עבדתי על הביטחון העצמי שלי ועכשיו הרבה יותר טוב לי בעבודה וכם אני די טובה בה.
עבדתי על הביטחון העצמי שלי ועכשיו הרבה יותר טוב לי בעבודה וכם אני די טובה בה.
אנונימית
ווי אמאלה כמה פדיחות עשיתי ובסוף שילמתי גם איזה 200 שקל מהכיס שלי כי היה לי חוסר
התרגשתי, הרגשתי בעיקר שאני חייבת להוכיח את עצמי, השתדלתי להיות אדם שקולע למה שיאהבו העובדים הותיקים בשביל להתחבר, ובסוף היום כאבו לי הרגליים ברמות.
היה שווה את זה
היה שווה את זה
הייתי קצת בלחץ
ניסיתי להכיר את שאר העובדים,לא ממש התביישתי,זה עבודה שזה הרבה ממש לקלוט בה,אז הייתי עם ראש פתוח כדי להכניס דברים למח,שאלתי כל מה שעלה לי לראש כדי שלא אשאר בספק לגבי דברים
תמיד אם משהו לא מובן לך,תשאלי!! תשאלי ותשאלי,רק ככה לומדים דברים.
אל תחשבי שאת חופרת להם,ולאחראית,כי רק ככה תלמדי.דרך אגב לי אמרו שאני לא חופרת, היו לי המון המון שאלות כל דקה אפילו על מה ששאלתי לפני רגע.
ניסיתי להתחבב על העובדים,שאלתי במה כן אני יכולה לעזור בנתיים.אחרי שעתיים שלוש הלחץ ירד ודי היה בסדר מבחינת התרגשות.
אמרתי לעצמי לאט לאט עם כל המידע,אבל לנסות לשנן בראש מה שייך למה,כי אז אתקשה להתקדם
וזהו בסך הכל
בהצלחה ממש בעבודה !
ניסיתי להכיר את שאר העובדים,לא ממש התביישתי,זה עבודה שזה הרבה ממש לקלוט בה,אז הייתי עם ראש פתוח כדי להכניס דברים למח,שאלתי כל מה שעלה לי לראש כדי שלא אשאר בספק לגבי דברים
תמיד אם משהו לא מובן לך,תשאלי!! תשאלי ותשאלי,רק ככה לומדים דברים.
אל תחשבי שאת חופרת להם,ולאחראית,כי רק ככה תלמדי.דרך אגב לי אמרו שאני לא חופרת, היו לי המון המון שאלות כל דקה אפילו על מה ששאלתי לפני רגע.
ניסיתי להתחבב על העובדים,שאלתי במה כן אני יכולה לעזור בנתיים.אחרי שעתיים שלוש הלחץ ירד ודי היה בסדר מבחינת התרגשות.
אמרתי לעצמי לאט לאט עם כל המידע,אבל לנסות לשנן בראש מה שייך למה,כי אז אתקשה להתקדם
וזהו בסך הכל
בהצלחה ממש בעבודה !
הייתי בלחץ ממש
זאת הייתה העבודה האמתית הראשונה שלי, לא האמנתי שאני מקבלת על זה כסף..
נהנתי שיא
עבדתי כניצבת בסדרה
זאת הייתה העבודה האמתית הראשונה שלי, לא האמנתי שאני מקבלת על זה כסף..
נהנתי שיא
עבדתי כניצבת בסדרה
חזרתי עם גב שבור לבית
עבדתי בשיפוצים
עבדתי בשיפוצים
היה לי קשה בהתחלה כמו תמיד אבל ידעתי שאני אברח מהמקום הפח זבל הזה
שאני איזה יזם ואחראי
ועם מלא רצון עבודה כוח עבודה
ועם מלא רצון עבודה כוח עבודה
הבנתי שאני לא מוכן והתפטרתי ביום הראשון
לחץ אבל זה עבר מהר