4 תשובות
שואל השאלה:
^אני התכוונתי יעני אם יש חולי נפש שאין להם התפרצויות זעם ושלמרות הסבל שלהם ושהם הרסנים ופוגעים רק בעצמם הם לא ככה לאחרים
אנונימי
שואל השאלה:
^^שהפ מתנהגים רגיל כי הם כן מוסריים פשוט בדיכאון אבל שולטים בעצמם מהבחינה של יחס לאחר
אנונימי
שואל השאלה:
^מקווה שיהיה לך טוב
אנונימי
שואל השאלה:
נכון^^
אנונימי