5 תשובות
אם לא נגע בו חמץ ואת אוכלת קטניות אז כן
לא נראלי
כן.
אבל אם הוא פתוח עלולים להכנס חרקים
אם אחר הפתיחה האורז לא במקרר תצטרכי לברור אפילו אם על האריזה כתוב שלא
אבל אם הוא פתוח עלולים להכנס חרקים
אם אחר הפתיחה האורז לא במקרר תצטרכי לברור אפילו אם על האריזה כתוב שלא
אם הוא נשמר כמו שצריך, אז כן
כן. בדרך כלל נוהגים שמה שהשתמשתי עם החמת סוגרים בארון סגור לפסח או שזורקים.
באותו הנושא: