10 תשובות
ברור כל הכבוד לך
ללא שום ספק
הגיוני ברמות
זה יותר מהגיוני זה אומר שאתה רמה מעל
כן זה בלתי נסבל
כנל
אני גם מעריך יותר אנשים שלא משתמשים בסלנג טיקטוק מאותה סיבה ("בוזו", "w", ועוד)
אני גם מעריך יותר אנשים שלא משתמשים בסלנג טיקטוק מאותה סיבה ("בוזו", "w", ועוד)
כן וזה מאוד מעורך בעייני לראות אנשים שלא אוהבים לשמוע קללות ולהגיד אותם
ברור
יש הרבה שהיו ככה עד שהתחברו עם ילדים מסויימים...
אתה שונא אותי
באותו הנושא: