4 תשובות
לא הבנתי
שואל השאלה:
היה לי לי כרטיס אשראי באייפון ומחקתי אותו ועכשיו כל פעם שאני רוצה לעדכן אפליקציות או כל דבר כזה זה ישר מביא אותי למלא פרטי אשראי אז השאלה שלי היא איך מוחקים את זה שאני יוכל להתקין ולעדכן אפליקציות רגיל
היה לי לי כרטיס אשראי באייפון ומחקתי אותו ועכשיו כל פעם שאני רוצה לעדכן אפליקציות או כל דבר כזה זה ישר מביא אותי למלא פרטי אשראי אז השאלה שלי היא איך מוחקים את זה שאני יוכל להתקין ולעדכן אפליקציות רגיל
נראה לי שתבדקי בהגדרות ותמחקי את הפרטים של האשראי:,)
שואל השאלה:
עשיתי את זה זה עדין שולח אותי לשים פרטי אשראי
עשיתי את זה זה עדין שולח אותי לשים פרטי אשראי
באותו הנושא: