5 תשובות
כואב לכמה ימים באותו מידה
כן יש מצב שיכאב לך
שואל השאלה:
אה אני לא אמןרה לקום מחר תפוסה כזה?
אנונימית
לפי מה שאני זוכרת זה כאב לי לאיזה יומיים באותה מידה אחר כך ביום השלישי התחלש ונעלם, או שביום השלישי כבר נעלם
כשעשיתי פשוט כאב לי כמו כל חיסון אחר אבל לכל אחד יש תסמינים אחרים