5 תשובות
אני שרה.. ואני מאוד רגישה.. יש מצב שזה קשור.. שאולי מתחברים ומבינים את המשמעות של השיר ושוקעים במנגינה.. ויש אנשים רגישים שלא מתחברים למוזיקה גם זה יכול להיות.
אני מנגן ואני די רגיש אבל גם לפני שהתחלתי להתעסק במוזיקה הייתי רגיש לא יודע עד כמה זה קשור אבל זה ועוד איך תורם לרגישות
למרות שזה לא בהכרח נכון, מוסיקה יכולה לעורר רגשות מסוימים בקרב בני אדם רבים, וזה מחבר אותם לרגשות שלהם.
זה הפוך אנשים שהם רגישים יותר בא להם בטיבעי מוזיקה, כי בדרך כלל מי שמגיע לרגשות שלו כל כך בקלות יכול להיות רגיש לדברים אחרים כמו מנגינה ומילים וקצב והכל. כן בדרך כלל מוזיקאים הם רגישים, אמנים, אני מאוד מאוד סופר רגישה מהרבה בחינות, ואני מאוד מתחברת למוזיקה אני מנגנת ושרה. שרה בלהקה, ומאוד יודעת להתחבר ולהבין שיר
אני לא חושבת שזה קשור.. זה סך הכל מוזיקה..