5 תשובות
כנרא משהו עצוב שקרא לך
מתחברת.. אין עם מי לדבר
אנונימית
כנראה האנשים האלה לא באמת חברי אמת ולא באמת מבינים אותך ואת מרגישה שאין לך למי לבכות או למי לספר את הדברים האישיים שלך ולשתף
כנראה את לא מרגישה שמה נוח או מקובלת.. יכולות להיות כל מיני סיבות
את בדיוק כמוני, החברים שיש לי הם חברים לצחוק בלבד.. את לא יכולה לדבר איתם על מה שקורה לך ומה שעובר עליך.. לפעמים זה מבאס.. כן..
באותו הנושא: