4 תשובות
מקלט מוגן הרבה יותר, אפילו נגד פצצות אטום שלא נדע
פשוט ממליצים להיכנס לממד ביירוטים של רקטות כי זה יותר נגיש
אני מעדיף ארצות הברית ממ"ד או מקלט או ממק
כי הטילים של חזבלה הם יכולים לשלוט עליהם ולכוון אותם לבניינים גבוהים ובגלל זה אומרים שהממד לא יעזור
זה יותר מוגן