יש לי נשף סיום ביוני, כדאי להתחיל חיטוב או להמשיך עם המסה?
הגובה שלי 160 ס"מ וכרגע אני שוקלת ~50.5, עשיתי מסה נקייה במשך חודשיים בערך (הייתי 49.5 בהתחלה). ממש כיף לי במסה ואני מרגישה הרבה יותר חזקה, אבל יש לי קצת שומן בידיים בבטן וכבר אין לי רווח בין הירכיים, ואני מרגישה לא לגמרי בנוח עם הגוף שלי עכשיו שווה לעשות חיטוב כדי שארגיש בנוח בנשף?