6 תשובות
אני לא חושבת
תנסה אבל לצמצם היעדרויות ולהשקיע קצת יותר בלימודים
בהצלחה3>
תנסה אבל לצמצם היעדרויות ולהשקיע קצת יותר בלימודים
בהצלחה3>
אף אחד לא ישאיר אותך כיתה, אבל אם זה ימשיך ככה תעודת הבגרות שלך עלולה להיפגע, אז תשתדל לשפר
לא ניראלי
אנונימית
לא
לא יצא לי עוד לשמוע על מישהו שהשאירו אותו כיתה אז כנראה שלא. אבל תתחיל להגיע ליותר שיעורים ולנסות להעלות טיפה את הציונים, לקראת שנה הבאה
באותו הנושא: