7 תשובות
וואו בהצלחה
אם את נמשכת אליה אבל היא לא אליך תנסי למצוא מישהי או מישהו אחר
אל תשתפי אותה ישר.
ממש לא.
יכול להיות שהיא בכלל לא נמשכת לבנות וזה סתם יוציא אותך וירחיק אותה.
תראי כמה זמן זה נמשך ככה, לפעמים זה יכול להיות דברים רגעיים או שסתם היית במוד כלשהו ובמקרה היא הייתה שם.

תראי מה את מרגישה אליה ותנסי להבין קצת יותר לפני שאת עושה עם זה משהו.
אם תרצי להתייעץ בעתיד, יותר ממוזמנת:)
את יודעת אם היא נמשכת לבנות?
אנונימית
שואל השאלה:
אמ..לא היא לא נמשכת לבנות אבל הקטע שבעיקרון גם אני לא
אנונימית
שתפי אותה במה שאת מרגישה כלפיה בהצלחה
תופעה נפוצה. משיכה לא אומר בהכרח שתממשי
ולא מחייב שתימשכי לבנות אחרות
אנונימי
היי גם לי זה קרהה טוייז אם את רוצה לדבר אני ממש פה אני יודעת איך זה מרגיש