התחברות
הרשמה
איפה אוכלוסיה יותר גרועה מבחינת מושפעים לוד או רמלה?
8 באפריל 2024, 22:33
רמלה
תל אביב
שווקים
לוד
תחבורה ציבורית
2 תשובות
לוד
ש
שַׁחַר
לוד קל
D
Doctor lev
באותו הנושא:
איזו אוכלוסיה יותר בוגדנית?
למה לדעתכם האוכלוסיה בעלת שיעור האובדנות הגדול ביותר באוכלוסיה היא גברים לבנים סטרייטים ממעמד הפועלים?
איזה עיר נחשבת יותר גרוע מבחינת אוכלוסיה בת ים או חולון (עפ הסטיגמות)
למה את חושבים שיהודים תמיד יותר עשירים מכל אוכלוסיה אחרת בעולם?
להגיד שהעולים מאוקראינה הם אוכלוסיה יותר טובה מהעולים מאתיופים והם יותר יעזרו למדינה זאת גזענות?
איפה יש אוכלוסיה יותר טובה - ברמת גן או בפתח תקווה?
איזה חלק יותר גדול באוכלוסיה? חילוניים/דתיים?
אם יש באוכלוסיה יותר בנות מאשר בנים..
איפה לדעתכם יש יותר ערסים ואנשים פחות מנומסים והחינוך גרוע יותר- אצל הערבים או הישראלים?
איפה המדינות עם הכי הרבה אוכלוסיה?
בישראל יש יותר מיליונרים מאשר באיחוד האמריות (איפה שדובאי וכל אלה) ושם יש אוכלוסיה יותר גדולה במיליון איש אז למה...