התחברות
הרשמה
זה מוזר שמעולם לא שיחקתי בראול סטארס?
מעולם לא הורדתי את האפליקציה
8 באפריל 2024, 18:47
Brawl Stars
4 תשובות
כנל
ב
בק וג'ייד❤
קצת אחי פספסת תקופה יפה בילדות
W
Wipes
מוזר מאוד
T
Tuyo
לא גם אני לא
מ
מיס יוניברס
באותו הנושא:
מוזר לשחק בראול סטארס בכיתה ז?
זה מוזר לשחק בראול סטארס בגיל 14?
אם לא שיחקתי במגה פיג בבראול סטארס אני עדיין יקבל?
שיחקתי אתמול בראול סטארס 7 שעות עד כמה זה גרוע ולמה?
זה מוזר שאני בת 16 ומשחקת בראול סטארס?
מישהו פה משחק בראול סטארס?
יש פה שחקני בראול סטארס ?
מישהו פה משחק בראול סטארס?
יש בראול סטארס בעברית? עם כן איך עושים?
יש בנות שמשחקות בראול סטארס או שאני מוזרה?
עדיין משחקת בראול סטארס,זה מוזר??