התחברות
הרשמה
יא תראו זה ילד ישראלי בדה וויס של גרמניה. מה דעתכם? הוא גם שר להם שיר בעברית זה ממש חמוד -
קישור מצורף
8 באפריל 2024, 17:49
The Voice
ריאליטי
דה ווייס
עברית
3 תשובות
זה בן דוד שלי
M
Mayaaaaaaaaaa
ממש חמוד
ש
שַׁחַר
וואי חזק גאווה
ז
זאתי שתמיד מחייכת
באותו הנושא:
מה יותר קשה, להיות יהודי/ישראלי בגרמניה או גרמני בישראל לדעתכם?
מה דעתכם על ישראלים שעוברים לברלין (גרמניה)?
מה הייתם חושבים על ישראלית שהחלום שלה הוא לעבור לגור בגרמניה?
מה יותר גרוע? פרחות ישראליות או גרמניות?
המשפחה שלי החליטה שנעבור לגור בגרמניה , הם גזענים נגד היהודים או הישראלים?
בבקשה תיכנסו פרויקט שליחות תלמידים ישראלים לגרמניה ולהפך בבקשה תיכנסו
יש אזהרת מסע לצרפת ברטניה וגרמניה לישראלים אבל איך ידעו שאני ישראלית?!
גרמני ששר את ההמנון הלאומי של גרמניה הוא נאצי לדעתכם?
ישראלי רצח אמריקאי בשגרירות צרפת בגרמניה, באיזו מדינה ייערך משפט לישראלי ?
אם הייתם עושים מחזמר ישראלי על גרמניה הנאצית את מי הייתם לוקחים לשחק את היטלאר?
אם אני גרמניה כי אמא שלי נולדה שם אני יכולה להגיד פשוט שאני גרמניה במקום ישראלית?