9 תשובות
תנסי להבין למה הוא לא הבין, יכול להיות שהוא לא הקשיב
לשאול אותו מה אפשר לעשות כדי שיהיה לו יותר טוב.
אם הדרך הוא אמר היא בסדר, אז תעשי אותה, אן לא אז לא
שואל השאלה:
כן אבל זה לא שהוא באמת לומד
אנונימית
תלמדי טוב
להבין ממנו מה לא טוב לדעתו ואיך אפשר לשפר לדעתו
זה ילד שמנסה בכלל להבין???
שואל השאלה:
מה לא?
אנונימית
תשאלי אותו למה הוא חושב ככה ומה את יכולה לעשות כדי לעזור לו ללמוד יותר טוב
תבקשי מהתלמידים לתת לך סוג של משוב
תשאלי אותם מה בשיעורים הם היו רוצים להמשיך ומה לשפר ואז את תדעי איך ללמוד מזה