התחברות
הרשמה
איך מעבירים נתונים מאנדרואיד לאייפון בios
יש לי את האפליקציה ואני מנסה להתחבר אבל כל פעם שאני עושה זה כותב לי נא לנסות מאוחר יותר. מה לעשות?
8 באפריל 2024, 17:21
Android
אנדרואיד
אייפון
iOS
iphone
2 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שעשיתי אבל זה כותב לי אותו דבר
U
Umm..
תשתמש ב-move to ios
A
Anonimitttt92939
באותו הנושא:
איך מעבירים נתונים מאנדרואיד לאייפון?
איך מעבירים נתונים מאנדרואיד לאייפון אחרי שהגדרתי הכל ודילגתי על ההעברת נתונים בהתחלה?
איך מעבירים נתונים מאנדרואיד לאייפון?
איך מעבירים את כל הנתונים מאנדרואיד אחד לאחר ?
אני מעבירה נתונים דרך אפליקציה ios מאנדרואיד לאייפון, גם סים מעבירים?
איך להעביר נתונים מאנדרואיד לאייפון שמתי את השים וזה לא מעביר לי כלום
אם אני עם אנדרואיד ועוברת לאייפון, איך אני מעבירה את כל הנתונים כמו האנשים קשר והתמונות?
אני מעבירה נתונים עכשיו אנדרואיד לאייפון, להעביר אחרי זה סים או עכשיו
אם אני לא מעבירה את נתוני וואטסאפ מאנדרואיד לאייפון
אני מעבירה מאנדרואיד לאייפון ויש לי אפליקציה להעביר את הנתונים,
איך לעשות העברת נתונים מאנדרואיד לאייפון?