7 תשובות
של ziaja
הוא ממש ממש זול וממש אחלה
הוא ממש ממש זול וממש אחלה
אנונימית
של סרווה ממש טוב ללפני קונסילר
סרווה
שואל השאלה:
של סרווה ממש פיציי אבל
של סרווה ממש פיציי אבל
גרנייה ויטמין סי או דה אינקי ליסט של הקפאין
לוריאל
יש לי את סרווה כבר כמעט חצי שנה ונשאר לי מלא אני שמה כזה שני פסים כל יום וזהו אבל לפניו אני שמה גם את הסרום קפאין של לוריאל
באותו הנושא: