7 תשובות
שואל השאלה:
של סרווה ממש פיציי אבל
סרווה
של סרווה ממש טוב ללפני קונסילר
של ziaja
הוא ממש ממש זול וממש אחלה
אנונימית
גרנייה ויטמין סי או דה אינקי ליסט של הקפאין
לוריאל
יש לי את סרווה כבר כמעט חצי שנה ונשאר לי מלא אני שמה כזה שני פסים כל יום וזהו אבל לפניו אני שמה גם את הסרום קפאין של לוריאל