6 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
עבודה מקסימה!
כל הכבוד לך
אנונימית
כן!! כל מעשה טוב הוא מבורך נשמע מהמם
כן זה גם מצווה וזה ממש מקסים בהצלחה לך
ואוו נשמע מושלם
מעניין מאוד