12 תשובות
זה לא חובה אין חוק
הופכים את זה כאילו למשהו "נהוג" כי הרבה מעסיקים היום משלמים לפי טיפים ואז משלימים שיהיה מינימום
הופכים את זה כאילו למשהו "נהוג" כי הרבה מעסיקים היום משלמים לפי טיפים ואז משלימים שיהיה מינימום
טיפ לא חובה אבל בתרבות שלנו זה מוסכמה חברתית שמשאירים טיפ
אבל תכלס זכותך לעשות מה שבאלך פשוט זה יגרור מבטים רעים
אבל תכלס זכותך לעשות מה שבאלך פשוט זה יגרור מבטים רעים
לא חובה אבל אם הביאו לך שירות טוב אין סיבה לא להשאיר
זה לא חובה להביא טיפ זה פשוט נהוג ככה אצלנו עד שזה הפך להיות חלק
אני אישית חושבת שכן צריך להשאיר טיפ
בכל זאת יש מישהו ששירת אותך והלך להביא לך כל מה שביקשת
המשכורת שמלצרים מקבלים היא משכורת מינימלית ולפעמיים הם חיים על הטיפים האלה
אני אישית חושבת שכן צריך להשאיר טיפ
בכל זאת יש מישהו ששירת אותך והלך להביא לך כל מה שביקשת
המשכורת שמלצרים מקבלים היא משכורת מינימלית ולפעמיים הם חיים על הטיפים האלה
שואל השאלה:
זה הסרטון שראיתי
זה הסרטון שראיתי
אנונימית
^
הם ממש לא חיים על הטיפים האלה
זה שהם בחרו במקצוע שמביא שכר נמוך זה אשמתם בלבד
כמו כל מקצוע אחר, אין חובה לטיפים.
הם ממש לא חיים על הטיפים האלה
זה שהם בחרו במקצוע שמביא שכר נמוך זה אשמתם בלבד
כמו כל מקצוע אחר, אין חובה לטיפים.
תחשבי על זה שאם את לא נותנת טים למלצרים זה כאילו את שוכרת מישהו לשרת אותך ואז את לא משלמת לו אבל הוא לא יכול להגיד לך כלום כי זה חלק מהעבודה שלו.
אז לתת טיפ זה לא חובה, אבל את בן אדם מגעיל אם את לא משאירה טיפ.
אז לתת טיפ זה לא חובה, אבל את בן אדם מגעיל אם את לא משאירה טיפ.
שואל השאלה:
התגובות של המלצרים כאילו שאני חייבת להם משהו הרגישו לי גישה מגעילה
התגובות של המלצרים כאילו שאני חייבת להם משהו הרגישו לי גישה מגעילה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני לא משאירה טיפ אבל אנשים חוצפנים שהם חושבים שזה משהו שהוא חובה במקום להסתכל על זה שנותנים לך טיפ טיפ בתור משהו שהוא לא מובן מאליו
לא אמרתי שאני לא משאירה טיפ אבל אנשים חוצפנים שהם חושבים שזה משהו שהוא חובה במקום להסתכל על זה שנותנים לך טיפ טיפ בתור משהו שהוא לא מובן מאליו
אנונימית
שואל השאלה:
"אז בשביל מה משלמים לך משכורת? אם את מלצרית וזה התפקיד שלך אז תמלצרי ואם לא באלך למלצר אז אל תעבדי בזה" זה מה שהגבתי לתגובה שכתבה שחייבים לשלם לה טיפ
"אז בשביל מה משלמים לך משכורת? אם את מלצרית וזה התפקיד שלך אז תמלצרי ואם לא באלך למלצר אז אל תעבדי בזה" זה מה שהגבתי לתגובה שכתבה שחייבים לשלם לה טיפ
אנונימית
שמעי אנשים תמיד יגידו וידברו תעשי מה שנכון לך
אני הייתי לפני חודש במסעדה ולא שילמתי טיפ כי היחס היה מזעזע ! אגב ובואי אני גם שמחה שלא שמתי כי אחרכ שנפצעתי החצוף שם העובד צחק עלי ואפילו לא עזרו לי .
מקום שלא מגיע לו לא מגיע לו
מי שמגיע לו באהבה
אני הייתי לפני חודש במסעדה ולא שילמתי טיפ כי היחס היה מזעזע ! אגב ובואי אני גם שמחה שלא שמתי כי אחרכ שנפצעתי החצוף שם העובד צחק עלי ואפילו לא עזרו לי .
מקום שלא מגיע לו לא מגיע לו
מי שמגיע לו באהבה
זה נוהג ומשהו שמאוד מקובל אך לא חובה,
אם נותנים לי שירות טוב יותר משמח לתת טיפ ואף לעגל קצת למעלה יותר ממה שנהוג
ומנגד, אם השירות היה לא טוב אין לי סיבה לתת טיפ
הם בחרו במקצוע הזה
לא פעם זה מקצוע מאוד מנצל שלא מתוגמלים בו כראוי
מלא שעות על הרגליים,עבודה פיזית,לקוחות לא מרוצים עצבניים/גסי רוח,מנהל קשה ואותו 'תסריט' כל יום
זו הסיבה שיחסית לא הרבה רוצים לעבוד במקצוע הזה ואף מגדירים את זה כ-להיות 'עבד'
כאשר יש בחוץ אפשרויות הרבה יותר מוצלחות כולל הייטק וכו עם עבודה יותר נוחה,תנאים טובים בהרבה,כסף הרבה הרבה יותר טוב
אם נותנים לי שירות טוב יותר משמח לתת טיפ ואף לעגל קצת למעלה יותר ממה שנהוג
ומנגד, אם השירות היה לא טוב אין לי סיבה לתת טיפ
הם בחרו במקצוע הזה
לא פעם זה מקצוע מאוד מנצל שלא מתוגמלים בו כראוי
מלא שעות על הרגליים,עבודה פיזית,לקוחות לא מרוצים עצבניים/גסי רוח,מנהל קשה ואותו 'תסריט' כל יום
זו הסיבה שיחסית לא הרבה רוצים לעבוד במקצוע הזה ואף מגדירים את זה כ-להיות 'עבד'
כאשר יש בחוץ אפשרויות הרבה יותר מוצלחות כולל הייטק וכו עם עבודה יותר נוחה,תנאים טובים בהרבה,כסף הרבה הרבה יותר טוב