7 תשובות
שואל השאלה:
טוב אני לוקחת את ה4 נו
אנונימית
שואל השאלה:
ואיזה לקחת 2 או 4
אנונימית
שואל השאלה:
האחד של syoss נראה מחיר סבבה הוא טוב?
אנונימית
מישהו מקצועי המליץ לי על המוס של ביוטיקר
(המוס עולה 10)
שואל השאלה:
איך
ביוטיקר נחשב לא משהו
אנונימית
אני גם חשבתי ככה אבל אני עם זה כבר 4 שעות וזה עדיין לא זז