7 תשובות
4
שואל השאלה:
טוב אני לוקחת את ה4 נו
טוב אני לוקחת את ה4 נו
אנונימית
שואל השאלה:
ואיזה לקחת 2 או 4
ואיזה לקחת 2 או 4
אנונימית
שואל השאלה:
האחד של syoss נראה מחיר סבבה הוא טוב?
האחד של syoss נראה מחיר סבבה הוא טוב?
אנונימית
מישהו מקצועי המליץ לי על המוס של ביוטיקר
(המוס עולה 10)
(המוס עולה 10)
שואל השאלה:
איך
ביוטיקר נחשב לא משהו
איך
ביוטיקר נחשב לא משהו
אנונימית
אני גם חשבתי ככה אבל אני עם זה כבר 4 שעות וזה עדיין לא זז
באותו הנושא: