5 תשובות
את בת 14 מאיפה קבעת שאת.לסבה?
לא נראלי רלוונטי אבל הרמתי את ידי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אישית בי, אני אוהבת גם בנות וגם בנים זה משהו שיודעים ומרגישים אותו
אני אישית בי, אני אוהבת גם בנות וגם בנים זה משהו שיודעים ומרגישים אותו
שואל השאלה:
לא הבנתי ככ מה כתבתהכוונה שאת גם מחפשת קשר כזה ?
לא הבנתי ככ מה כתבתהכוונה שאת גם מחפשת קשר כזה ?
כן ..כיאלו מבינים את זה זה לא קשור לגיל .. זה פשוט משהו שאת מרגישה
באותו הנושא: