5 תשובות
אני הרחבתי פיזיקה שלושה חודשים בתחילת י וזה היה סיוט
שואל השאלה:
^וזה לקח לך הרבה זמן מהזמן הפנוי שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
ושמעתי שהבודקים של הבגרות בפיזיקה ממש מקלים
זה נכון?
אנונימית
פיזיקה זה לא קשה בכלל (האמת שקל יחסית), זה מאתגר.
שיעורי בית גם קלים יחסית אם את מבינה את החומר
פיזיקה לא יקח לך המון זמן אם את מקשיבה בשיעורים, כותבת את כל מה שרשום על הלוח ולומדת למבחנים לפחות שבוע לפני.
בקשר לבגרות אני לא יודעת כי התחלתי רק השנה אבל המורה בבית ספר שלי אמר שהממוצע בגרויות בתיכון שלי 87+ לא יודעת לגבי אחרים.
זה הכל תלוי בבנאדם, אני אישית אוהב ללמוד פיזיקה וכן יש חומר שהוא קשה אבל בסוף הצלחתי להבין את זה
אם את יש לך חשיבה מתמטית ואת ב5 יח"ל מתמטיקה את תוכלי להרחיב פיזיקה ואם לא אז לא הכל טוב