6 תשובות
ככה זה אפקט ה'אינטסגרם'
שואל השאלה:
לא באינסטגרם פה
אנונימית
כי זה מאחורי המסך
את מרגישה יותר בנוח
כי יש זמן לחשוב על תגובה
פנים לפנים זה יותר מסובך, יותר קל מול המסך זה תמיד ככה
חחח גם אני ככה