3 תשובות
בגלל שככה זה צבא
כי בצבא אף אחד לא שם עלייך, הם לא קולטים שבני אדן הם *בני אדם*
או שהיא מפקדת לא טובה או שאת צריכה להתחשל קצת ואולי לא כל דבר צריך להגיב עליו בבכי
אנונימית