3 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
זה או זה או זה
או אחרי שמסתיים נהג חדש- גם אם זה בגיל 19.
או אחרי גיל 21- ז"א אם מישהו הוציא רשיון בגיל 20, הוא לא צריך לחכות שיעבור לו הנהג חדש, מותר לו מעל גיל 21 להסיע מעל שני נוסעים ברכב
או אחרי שמסתיים נהג חדש- גם אם זה בגיל 19.
או אחרי גיל 21- ז"א אם מישהו הוציא רשיון בגיל 20, הוא לא צריך לחכות שיעבור לו הנהג חדש, מותר לו מעל גיל 21 להסיע מעל שני נוסעים ברכב
זה נראה לי עד גיל 18
באותו הנושא: