3 תשובות
זה נראה לי עד גיל 18
זה או זה או זה
או אחרי שמסתיים נהג חדש- גם אם זה בגיל 19.
או אחרי גיל 21- ז"א אם מישהו הוציא רשיון בגיל 20, הוא לא צריך לחכות שיעבור לו הנהג חדש, מותר לו מעל גיל 21 להסיע מעל שני נוסעים ברכב
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית