13 תשובות
קולה זה החיים
הייתי דוחפת לחבר שלי אורך של ארבע מקלות לתחת כדי שיצא לו מהגרון אם הוא היה מדבר עליי ככה
נ.ב, בייתי נפרדת
קיצונית אן לא, כבוד של אישב זב מקום ראשון
וגבר שלא מכבד את האישה שלו, לא בשבילי.
נ.ב, בייתי נפרדת
קיצונית אן לא, כבוד של אישב זב מקום ראשון
וגבר שלא מכבד את האישה שלו, לא בשבילי.
לצערי הרב זה שיח של הגברים, והוא ממש לא נעים לשמיעה. קחי בחשבון שמבחינת החבר של החבר שלך - זו סוג של מחמאה וזה אומר שאת בחורה מושכת ויפה. הדרך שלהם להגיד את זה - היא די דוחה. אבל הכוונה היא לומר שאת משהו מיוחד. חבר שלך לא ענה לו במילים וכנראה צחק ממבוכה. טוב שהוא לא אמר לו שהוא ידבר איתך ותעשו את זה - אלא יותר הגיב ממקום של מבוכה. חבר שלך אוהב אותך מאוד, ולא היה לו הרבה מה לענות לחבר שלו. לא להתרגש. לעשות מזה מטעמים. מה דיברת עם דודו - שלישיה? מה נראה לך?! - שכחתי לנתק וגיליתי שיש לך חבר עם מחשבות.. דברו על זה ותנקי את האווירה, רוב הסיכוי שתצחקו ושהוא יגיד לך שאת כזאת מהממת שכולם חולמים עלייך. בקטנה!
מה זה החרא הזה
איזה הזיה וטפ הייתי עוזבת אותו
איזה הזיה וטפ הייתי עוזבת אותו
דברי איתו על זה כי זה לא מכבד בכלל
ממש מטריד, תדברי על זה איתי
איתו
עוד אחת שמחפשת צומי ומתחרמנת מחברים של חבר שלה ומפנטזת עליהם אם לא היית חרמנית עליהם לא היית פותחת שאלה כזאת.
אנונימי
זה מטריד, גם אם זה בגדר הבדיחה.
תדברי עם חבר שלך על זה דחוף.
את ממש לא תצאי כבדה ותוציאי את זה מהראש שלך,
זה חייב להשתנות, וחייב ולהניח את זה על השולחן..
זו לא התנהלות טובה לזוגיות.
תדברי עם חבר שלך על זה דחוף.
את ממש לא תצאי כבדה ותוציאי את זה מהראש שלך,
זה חייב להשתנות, וחייב ולהניח את זה על השולחן..
זו לא התנהלות טובה לזוגיות.
^^אמאלה מה קשור זה ממש מטריד
^^^^ הכל טוב..???
היא נשמעת הרבה יותר מוטרדת ונגעלת מכל מה שחשבת עכשיו.
לשאלה, תדברי איתו על זה
אני אישית לא הייתי מסוגלת להסתכל לו בעיניים אבל הכי עדיף לדבר על זה ולראות מה הוא יגיד
היא נשמעת הרבה יותר מוטרדת ונגעלת מכל מה שחשבת עכשיו.
לשאלה, תדברי איתו על זה
אני אישית לא הייתי מסוגלת להסתכל לו בעיניים אבל הכי עדיף לדבר על זה ולראות מה הוא יגיד
מה קשור אוטיסטית לא ללא הבנת את הבדיחה?
הוא סתם צחקת ואת עושה מזה סצנה, אם פחות נוח לך תפרדי
הוא סתם צחקת ואת עושה מזה סצנה, אם פחות נוח לך תפרדי
אנונימית
קרה לי גם שברי איתו עלזה דחוף
ואם הוא לא מתנצל תברחי זה דגל אדום מבחינתי
את ממש לא כבדה
ואם הוא לא מתנצל תברחי זה דגל אדום מבחינתי
את ממש לא כבדה
באותו הנושא: