3 תשובות
אני עכשיו נמצאת במגמת תיאטרון
כשאני רוצה להיכנס לדמות אני פשוט מסתכלת על איך הדמות מתנהגת ופשוט תתנהגי כמו הדמות וזה יבוא לך לבד ואין לך מה להתבייש בקשר לזה
כשאני רוצה להיכנס לדמות אני פשוט מסתכלת על איך הדמות מתנהגת ופשוט תתנהגי כמו הדמות וזה יבוא לך לבד ואין לך מה להתבייש בקשר לזה
אוקיי נתחיל מזה שאני רק בכיתה ח' אז לא הרחבתי עדיין אבל מתכננת.
להכנס לדמות - אני פשוט מנסה לחשוב כמוה, נגיד יש דיאלוג אני מנסה באמת להבין אותה ולהגיב על הבמה בצורה כנה.נגיד לכעוס על הדמות השנייה או לרחם על הדמות השנייה... סתם דוגמא. חשוב שתביא הרבה אנרגיה לבמה ותרגיש ביטחון, זה יבוא טבעי(:
ואני מאודדדד אוהבת
להכנס לדמות - אני פשוט מנסה לחשוב כמוה, נגיד יש דיאלוג אני מנסה באמת להבין אותה ולהגיב על הבמה בצורה כנה.נגיד לכעוס על הדמות השנייה או לרחם על הדמות השנייה... סתם דוגמא. חשוב שתביא הרבה אנרגיה לבמה ותרגיש ביטחון, זה יבוא טבעי(:
ואני מאודדדד אוהבת
אוהבת מאוד
ופשוט להבין את העקרונות שלה והמטרות שלה, מאיפה היא מגיעה ולאן היא הולכת, המצב בו היא נמצאת. ככל שעובר הזמן זה בא טבעי.
ופשוט להבין את העקרונות שלה והמטרות שלה, מאיפה היא מגיעה ולאן היא הולכת, המצב בו היא נמצאת. ככל שעובר הזמן זה בא טבעי.
באותו הנושא: