11 תשובות
תפסיקי להיות ביישנית ותתחילי להתחבר ליותר אנשים
בהצלחה לך מטומטמת אחת
אנונימית
שואל השאלה:
^ גם מה שהייתי אומר לעצמי בגילך אז יאלה תתחילי את סתם מפחדת הקושי הכי גדול זה בהתחלה
^ גם מה שהייתי אומר לעצמי בגילך אז יאלה תתחילי את סתם מפחדת הקושי הכי גדול זה בהתחלה
להפסיק להתבייש,להכיר חברות וסביבה טובה יותר ולא להקשות על עצמי כלכך
הייתי מזהירה את עצמי מכל הטעויות שעשיתי , בעיקר מבחינת לעשות דברים בזמן
אנונימית
אל תתייחסי לאנשים מסטיפס הם *** טהור
אנונימית
אל תתגאי בתחביבים שלך ובמה שאת אוהבת ותשמרי את זה בסוד ילדה מפגרת
אנונימית
אל תסמכי על כל מי שמנסה להיות חברה שלך
להיות יותר מודעת לסביבה ושלא אוהבים אותי ולהשלב יותר עם חברים
שישקיע בביטקוין
אל תתן לאגו להיכנס לחברויות תזכור את המשפט הזה אחרת דברים רעים יקרו ואתה תאבד אנשים,
אהה ואזהרת ספויילר- אמא תתגרש מאבא אז תעזור לה כמה שאתה יכול
ותתחיל לאכול משהו יא nרא קטן אתה תחסוך לנו מלא כאב ראש
אהה ואזהרת ספויילר- אמא תתגרש מאבא אז תעזור לה כמה שאתה יכול
ותתחיל לאכול משהו יא nרא קטן אתה תחסוך לנו מלא כאב ראש
באותו הנושא: