8 תשובות
כלום
תאכלי את העוגה לא את הקיסם
שואל השאלה:
אז למה אומרים לא לאכול עוגה שהקיסם יוצא לח?
אז למה אומרים לא לאכול עוגה שהקיסם יוצא לח?
אנונימית
זה לא כשהוא יוצא לח זה כשהוא יוצא עם הבלילה, סימן שהעוגה עדיין לא מוכנה מבפנים
אנונימית
ככה בודקים אם העוגה מוכנה
אם הקיסם לח העוגה לא ממש מוכנה
אם הקיסם לח העוגה לא ממש מוכנה
אולי הכוונה שהעוגה לא מוכנה
אה הבנתי מה את מתכוונת, זה שהקיסם יצא לח יבש זה אומר שהעוגה מוכנה
שואל השאלה:
אני לא יכולה להקיא מזה נכון?
אני לא יכולה להקיא מזה נכון?
אנונימית
באותו הנושא: