6 תשובות
לא נשמע הגיוני, בדרך כלל מי שמזייף לא יודע להתאים את עצמו לסולם אבל זה לא חוסר יכולת
שואל השאלה:
אני זוכר שהייתי קטן להרבה ילדים לא הייתה את היכולת להתאים את הקול שלהם אפילו לצלילים שהם קלים במנעד שלהם. השאלה אם יש את זה למבוגרים שהם פשוט לא יכולים לתרגם את התו שהם שומעים להבנה של איך להפיק את אותו תו בעצמם
אנונימי
זה כבר נשמע יותר עניין של מוזיקאליות. ואת מה שתיארת זה קצת יותר מורכב, לא יודע אם לא יכולים אבל בהחלט ייתכן שלא מספיק מבינים או מוכשרים בשביל לעשות את זה
שואל השאלה:
כן, כי מבחינתי רוב האנשים שיכולים לשיר בסולם במנעד כלשהו גם אם זה מנעד קטן יכולים להיות זמרים היום כי יש אוטוטיון, ופיץ' קורקשיין
פעם חשבתי שלדעת לשיר בסולם זה משהו שרוב האנשים לא יכולים לעשות והרגשתי מיוחד שאני כן.. היום אני מבין שזה קל להיצמד לסולם מקסימום יעשו פאצלט
אנונימי
לדעת שיש סולם ולדעת האם אתה שר בו או לא זה לא כזה מורכב, ונראה לי רוב האנשים יודעים את זה גם אם הם לא מספיק יודעים לקרוא לזה בשם סולם או טון. מה שיותר מורכב זה לעשות את זה בלייב יחד עם הרכב נגנים למשל או לעשות את זה מהר בלי חזרות
שואל השאלה:
פעם חשבתי שזה כישרון :(
היום אני מרגיש שאני לא מיוחד וסתם יודע לא לזייף למרות שאני אוהב לשיר
אנונימי