5 תשובות
אם אני לא טועה 2400 אבל אל תתפוס אותי במילה
תלוי בתפקיד, אבל בסביבות ה-2,600
לדעתי בשנה השלישית המשכורת גם עולה אם אני לא טועה.
לדעתי בשנה השלישית המשכורת גם עולה אם אני לא טועה.
הנדסה קרבית 2300 שקל כמה שזה עצוב
שואל השאלה:
מהתחלה מקבלים ככה או שבטירונות פחות וא"כ כמה?
מהתחלה מקבלים ככה או שבטירונות פחות וא"כ כמה?
אנונימי
רק בסדיר מקבלים ככה בטירונות איזור ה1500-1400 תלוי בהרבה דברים
באותו הנושא: