2 תשובות
שואל השאלה:
אפשרר
מישהי עשתה ליי
ובדקתי ויש עדכון שבצד איפה שאפשר להגיב על הפתק אז יש סימן של לייק פשוט לא לכולם יש את זה
ניראה לי שזה לא אפשרי