4 תשובות
שמעי בסופו של דבר זה רק מכנס.. אני לא זרקתי את הבגדים של האקס כי אני עדיין משתמשת בלי קשר
תשמרי אותו אם זה מכנס טוב אז למה לא? אבל אם זה ממש מזכיר לך אותו אולי תתרמי
או שתשרפי או שתתרמי
כן
באותו הנושא: