9 תשובות
לאלא
שואל השאלה:
ואם היא שואלת אןתי למה אני לא רוצה שתבוא אז מה לומר?
ואם היא שואלת אןתי למה אני לא רוצה שתבוא אז מה לומר?
שואל השאלה:
כי לא שיש לי בעיה עם הבחורה הזאת אבל אין לי כוח לזה
כי לא שיש לי בעיה עם הבחורה הזאת אבל אין לי כוח לזה
אם היא הזמינה אותה בלי לשאול אותך קודם אז זה לא בסדר ויש לך כל זכות לא לרצות
אם היא שאלה וכבר הסכמת אז זה גבולי יותר
אם היא שאלה וכבר הסכמת אז זה גבולי יותר
שואל השאלה:
היא שאלה אותי ממזמן אפילו מלפני שקבענו לצאת לקניון ואני הסכמתי אבל זה ממזמן ואז שקבענו לקניון בפעם הזאת אז היא הזמינה אותה אבל חברה שלי מתחילה להיות ממש פיקמי ולא באלי ללכת איתן ולהרגיש לא בנוח
היא שאלה אותי ממזמן אפילו מלפני שקבענו לצאת לקניון ואני הסכמתי אבל זה ממזמן ואז שקבענו לקניון בפעם הזאת אז היא הזמינה אותה אבל חברה שלי מתחילה להיות ממש פיקמי ולא באלי ללכת איתן ולהרגיש לא בנוח
נופ
לא זה סבבה
לא
באותו הנושא: