19 תשובות
נראה אחלה
מהמםם
עקום טיפה
נראה טוב ממש
נראה ממש טוב
69.
נראה חמדמד לפעם ראשונה, בהצלחה בהמשך, ממליצה לך להצליל טיפה את הציור ומקווה שתתרגלי לאפליקציה חח כי צריך להתרגל אליהן :)
מהמם
שואל השאלה:
^^אני אקנה עט לטלפון, ואני אכיר את האפליקציה יותר, וישפר את עצמי :)
לפעם ראשונה חמוד ממש
אם אני לא טועה זה אייביס פיינט כי מוכרת לי המברשת
בכנות קשה לי לצייר בלי עיפרון ודף ולא מסוגלת בחיים לצייר על טלפון עם אצבע..
אמנם עוד לא התרגלת לאפליקציה אבל כשתביני איך תנסי להצליל את הציור ולתקן את הדברים שיצאו טיפה עקומים
^^יאיי!! באמת יותר נוח עם עט לדעתי- תמשיכי לשתף את הציורים מידי פעם!! (אם בא לך כמובן) כי הם חמודים
שואל השאלה:
תודה :)
שואל השאלה:
^^^זה ממש קשה לדייק עם האצבע בגודל הקטן הזה בלי כלום, וזה פעם ראשונה לא תכננתי בכלל לצייר סתם התחלתי לקשקש קצת באפליקציה, התקנתי אותה אתמול :)
בידיוק מה שהתכוונתי
אני בחיים לא מסוגלת גם לצייר קו ישר עם אצבע על הטלפון.. כשתקבלי את העט החיים שלך יהיו קלים יותר חח
בהצלחה בהמשך את מציירת חמוד בטירוף ואני בטוחה שעם הכלים הנכונים את גם מציירת מדהים
שואל השאלה:
^❤❤
נדיר יכישרונית
אנונימי
איזה נדירה אתת :)
שואל השאלה:
תודה ❤
so cute❤