11 תשובות
לא,
הכל טוב בלשאול את זה
יגידו לך כנראה שעה משוערת
תשאלי כללי כזה כמה זמן זה יהיה בערך
לא מוזר
אבל אם בא לך שיהיה יותר קזואלי כזה אולי תגידי פשוט שיש לך עוד תכניות לאחרי או משהו שאת צריכה לעשות/צריכה להיות בבית בשלב מסוים
ולא זה לא מוזר
לא מוזר
אל תלכו מחר לעשות על האש!
מחר כנראה נכנס למלחמה עם איראן.
בבקשה כולם תקראו מה שאני כותבת, תשארו מחר בבית ליתר ביטחון ואל תצאו.
..x
שואל השאלה:
^מאיפה ראית את המידע הזה שאת מפיצה?
אנונימית
חדשות
..x
שואל השאלה:
אילו חדשות? בשום אתר חדשות לא ראיתי שספציפית היום תתחיל מלחמה
אנונימית
לא כתבו שתתחיל אמרו שיכול להתחיל
..x