16 תשובות
נראה ככה
שואל השאלה:
חחח אני בוכה
חחח אני בוכה
אנונימית
עכשיו ישראל בידור העלו ואני מצטטת-
"כחלק מקידום האלבום החדש שלה, הזמרת האמריקאית מוסיפה את כל העוקבים שלה לקלוז פרינדס ומעלה לשם טיזרים."
"כחלק מקידום האלבום החדש שלה, הזמרת האמריקאית מוסיפה את כל העוקבים שלה לקלוז פרינדס ומעלה לשם טיזרים."
^כן :))
שואל השאלה:
זו סדרה טובה?
זו סדרה טובה?
אנונימית
^^אמאלה כןן אני חייבת את העונה הזאת דחוף אני רואה את העונות בלופים וחייבת המשך!! והוא באמת מושך אין ספקק. אני ממש מקווה שאשרוד את הסוף הרע :/
ושואלת השאלה- כןכןן. באמת שאני ממליצה ממש
ושואלת השאלה- כןכןן. באמת שאני ממליצה ממש
שואל השאלה:
יש מצב לתקציר קצר?
יש מצב לתקציר קצר?
אנונימית
זה התקציר של נטפליקס-
"בחור מקסים להחריד ומסוכן בטירוף הולך עד הסוף כדי להיכנס לחייהם של האנשים שהוא אובססיבי כלפיהם."
וזה התקציר של הספר: (עונה 1)
כשבֶּק גְוִוינֶביר, צעירה בעלת שאיפות ספרותיות, צועדת לה אל תוך חנות הספרים של ג'ו, הוא נִשבה בקסמה בן רגע. בק היא כל מה שג'ו תמיד רצה: קשוחה, שנונה כתער וסקסית יותר מאשר בחלומותיו הוורודים ביותר. הוא מוכן להרוג כדי שתהיה שלו.
בק עצמה מגלה עד מהרה כי גם היא נמשכת אל הבחור הזה, שכאילו נתפר עבורה. כשסדרה של אירועים מקאבריים ממוטטים את עולמה, יש רק אדם אחד שתוכל לפנות אליו. אבל בק לא יודעת הכול על ג'ו, וגם היא מסתירה משהו מאחורי החזות המושלמת שלה. כך הופכת מערכת היחסים האובססיבית למערבולת קטלנית...
אני מפחדת לעשות לך תקציר משלי כי בטוח שאני אעשה ספויילר או רמז כלשהו אז העתקתי את התקציר מהספר ומהסדרה
"בחור מקסים להחריד ומסוכן בטירוף הולך עד הסוף כדי להיכנס לחייהם של האנשים שהוא אובססיבי כלפיהם."
וזה התקציר של הספר: (עונה 1)
כשבֶּק גְוִוינֶביר, צעירה בעלת שאיפות ספרותיות, צועדת לה אל תוך חנות הספרים של ג'ו, הוא נִשבה בקסמה בן רגע. בק היא כל מה שג'ו תמיד רצה: קשוחה, שנונה כתער וסקסית יותר מאשר בחלומותיו הוורודים ביותר. הוא מוכן להרוג כדי שתהיה שלו.
בק עצמה מגלה עד מהרה כי גם היא נמשכת אל הבחור הזה, שכאילו נתפר עבורה. כשסדרה של אירועים מקאבריים ממוטטים את עולמה, יש רק אדם אחד שתוכל לפנות אליו. אבל בק לא יודעת הכול על ג'ו, וגם היא מסתירה משהו מאחורי החזות המושלמת שלה. כך הופכת מערכת היחסים האובססיבית למערבולת קטלנית...
אני מפחדת לעשות לך תקציר משלי כי בטוח שאני אעשה ספויילר או רמז כלשהו אז העתקתי את התקציר מהספר ומהסדרה
אוף כן^^
שואל השאלה:
סבבה אני אראה
סבבה אני אראה
אנונימית
^^אני הילדה שאוהבת ספרים, אני חייבת לאהוב חיחח אבל כן, הספר היה טוב למרות שהיה לו וויב שונה מהסדרה קצת, אז לדעתי הסדרה טובה יותר אבל גם הספרים מדהימים לא פחות
^^יאייי את לא תתחרטי :))
^מסכימה ממש. זה גם למה פחות התחברתי לספר
שואל השאלה:
מהה היא הכניסה את כולם לקלוז פרינדס?
מהה היא הכניסה את כולם לקלוז פרינדס?
אנונימית
אצל כולםם
אצל כולםם כןכן