5 תשובות
כן זה יום אחד
לכי עדיף שתנסי מאשר שתתבאסי אחרי זה
יש סיכוי שיבטלו אותו המצב בטחוני רעוע מאוד חכי תראי מה יהיה
אם יהיה רגוע יותר אז צאי
אם יהיה רגוע יותר אז צאי
שואל השאלה:
תראי לא חושבת שיבטלו, זה רק יום אחד.
פשוט לא בא שכל הטיול לא יהיה לי כיף, זה דזה יום אחד זה מבאס בשביל, כל הקטע של טיול שנתי שאהבתי זה השינה.
תראי לא חושבת שיבטלו, זה רק יום אחד.
פשוט לא בא שכל הטיול לא יהיה לי כיף, זה דזה יום אחד זה מבאס בשביל, כל הקטע של טיול שנתי שאהבתי זה השינה.
אנונימית
זה לא קשור לזה שזה רק יום אחד המצב ביטחוני בישראל מאוד רעוע
זה גם חוויה שזה יום אחד ואפשר לעשות צחוקים ולהתגבש
זה גם חוויה שזה יום אחד ואפשר לעשות צחוקים ולהתגבש
באותו הנושא: