11 תשובות
שואל השאלה:
יש מצב
פשוט אני מתגעגעת אליהם ואני לא שומעת מהם שום דבר חדש :(
ג'ונגין אמר בלייב שהם כבר מתכוננים לקאמבק הבא
שואל השאלה:
תגידי איפה את רואה את הלייבים שלהם?^
באינסטגרם או ביוטיוב
אבל את זה שמעתי מחברה, לא בלייב חחח
שואל השאלה:
וואי חבל שאין לי אינסטגרם אוף
את רוב הלייבים מעלים אחר כך ליוטיוב :)
שואל השאלה:
וואלה אני לא מוצאת אותם
אני כל הזמן מסתכלת בערוץ שלהם ולא מוצאת שום דבר חדש
שואל השאלה:
מקווה
שואל השאלה:
כןכן אני יודעתת^^
לפי מה שאני הבנתי היו שמועות שיהיה להם קאמבק בסוף אפריל