11 תשובות
שואל השאלה:
יש מצב
פשוט אני מתגעגעת אליהם ואני לא שומעת מהם שום דבר חדש :(
יש מצב
פשוט אני מתגעגעת אליהם ואני לא שומעת מהם שום דבר חדש :(
ג'ונגין אמר בלייב שהם כבר מתכוננים לקאמבק הבא
שואל השאלה:
תגידי איפה את רואה את הלייבים שלהם?^
תגידי איפה את רואה את הלייבים שלהם?^
באינסטגרם או ביוטיוב
אבל את זה שמעתי מחברה, לא בלייב חחח
שואל השאלה:
וואי חבל שאין לי אינסטגרם אוף
וואי חבל שאין לי אינסטגרם אוף
את רוב הלייבים מעלים אחר כך ליוטיוב :)
שואל השאלה:
וואלה אני לא מוצאת אותם
אני כל הזמן מסתכלת בערוץ שלהם ולא מוצאת שום דבר חדש
וואלה אני לא מוצאת אותם
אני כל הזמן מסתכלת בערוץ שלהם ולא מוצאת שום דבר חדש
שואל השאלה:
מקווה
מקווה
שואל השאלה:
כןכן אני יודעתת^^
כןכן אני יודעתת^^
לפי מה שאני הבנתי היו שמועות שיהיה להם קאמבק בסוף אפריל