התחברות
הרשמה
למה יש שיבושים של הוויז? אני יודעת שבגלל המלחמה אבל למה?
4 באפריל 2024, 12:26
מלחמה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
שיבוש מחזור בגלל חיסון
מה זאת אומרת המדיניות כיבוש שבגלל זה כל כך יצאו על לאלי?
אני בדיכאון כבר מאז ספטמבר וזה בגלל שיש לי שיבוש ריחות
מחר בגלל ההפגנות יהיה עיכובים ושיבושים ברכבת?
מישהו יודע למה הוויז שלי בערבית מה נסגרר זה ככה אצלי כבר שבועיים
מישהו יודע למה הוויז לא עובד?
למה בעצם לאנורקסיות או לבולניות אין מחזור/ יש שיבושים עם קבלת המחזור?
האם מילים כמו שיבושים נחשבות שם פעולה?
בנים - מה חושבים על בנות שיש להן שיבושים באותיות - ש(שורקת), ס, צ?
הסבירו את המונחים ; כיבוש הקרקע, כיבוש העבודה וכיבוש השמירה?
מישהו יודע מה עובר על הוויז והגוגל מאפ?