85 תשובות
אני לא מחכה בכלל
עד שהבשר יסיים להתחמם במיקרוגל
חצי שעה מחלב לבשר
שעה מגבינה לבשר
ארבע שעות בין עוף לחלב
שש שעות בין בשר לחלב
חצי שעה בין דג לבשר

אבל אם להגיד את האמת על הדג אני לא תמיד הכי שומר
חצי שעה
רבע שעה כזה ושוטפת טוב טוב את הפה
מחלב לבשר לא מכחים ואני אוכלת ישר
חצי שעה ומצחצחת שיניים
לא מחכה
רבע שעה/לשטוף את הפה
???
אני מערבבת הכל !
יאמי!

עריכה:
ברה אני צחקתי יא רציניים
למרות שאני באמת לא שמה זין על זה אני יאכל לכם תמנון חי עם רוטב שמנת פטריות מול הפרצוף יא
מוזרים שלא יכולים לצחוק
אני מצחצחת שניים ומחכה חצי שעה
שוטפת תפה ומחכה חצי שעה כזה
אני שוטפת את הפה ואחרי כמה דקות אוכלת בשר
אולי אני גם אוכל איזה משהו קטן כדי להעביר את החלב
כמה דקות ושוטפת את הפה
לא אכלתי בשר כבר כמה חודשים אבל גם אם הייתי אוכלת לא הייתי מחכה בכלל, רק בין ארוחה לארוחה
אני לא מחכה
שש שעות.
אנונימי
3 שעות
אני פשוט שותה כוס מים עד שיעבור הטעם בפה
תלוי בבן אדם
אני רבע שעה ו מצחצחת שיניים
חצי שעה ואז מצחצחת שיניים
אנונימית
לשטוף את הפה מספיק
אם אתה רוצה להחמיר חצי שעה
שעה כזה
בלי קשר לכשרות (אני שומר) אני פשוט מתמלא בשנייה אז אני לא נהיה רעב
בערך חצי שעה כזה
7 שעות יש כאלה ש 6
אלה שמחכים, למה אתם מחכים בכלל?
אנונימי
כזה 10 דקות ולשתוף את הפה
ארבע שעות
לכל החכמים שלא שמו לב
היא שאלה
בין חלב לבשר
לא בין בשר לחלב
זה שונה
חצי שעה
^^^^ אנונימי, אצלי זה נטו מהרגל של הבית
שוטפת את הפה
היא שאלה בין חלב לבשר - לפי ההלכה צריך לחכות שעה
לא בין בשר חלב- לפי ההלכה צריך לחכות 6 שעות
בין חלב לבשר חצי שעה
בין בשר לחלב שלוש שעות
אה רגע מחלב לבשר עשר דק ושוטפת את הפה ומבשר לחלב ארבע שעות
חצי שעה/רבע שעה
פעם הייתי רגיש לחלב אבל עכשיו אני לא אז אני פשוט שוטף את הפה היטב
תלוי גם כמה אני רוצה לאכול את הבשר. בדרך כלל שעתיים, שעה וחצי

רק אני מרגיש גרוע יותר (שעושה לי יותר בלאגן בבטן) לאכול חלב ואז בשר
ולא ההפך (בשר ואז חלב)
לא מחכים בין חלב לבשר. רק לשטוף את הפה. וכמובן לא לאכול באותם כלים וצלחת
רבע שעה ומצחצחת שיניים
אנונימית
רבע שעה חצי שעה
שותף את הפה
לא מחכה, שוטפת את הפה
מצחצחת שיניים
שעה
רבע שעה-חצי שעה
חצי שעה או שאני שוטפת את הפה או אוכלת חלה עד שעובר הטעם
15-20 דקות
בתור דתיה צריך לשטוף את הפה טוב משאריות המאכל החלבי ואין צורך לחכות
חצי שעה לפעמים בכלל לא
עד שאין לי טעם של חלב בפה

או פשוט שותה מים
וגם מגרגרת מים בפה
ואז אוכלת בשרי
שוטפת טוב את הפה ואוכלת לחם
אבל בין בשר לחלב 6 שעות
ובין עוף לחלב 5-5 וחצי שעות
מצחצחת שיינים/ אוכל ושותה משהו לפני שאני אוכלת את הבשר
אבל זה כבר לא רלוונטי כי אני צמחונית
אי אפשר לאכול חלב אפשר רק לשתות חלב
תלוי מה המרחק של המאכל הבשרי ממני
למה או או כשאפשר גם וגם
חצי שעה
לא ממש מחכה פשוט מצחצחת שיניים וזהו
בין חלב לבשר אפשר פשוט לשיתוף את הפה טוב וזהו
בין בשר לחלב אני מחכה 6 שעות כי זה בריא יותר למערכת העיכול וגם כי לפי הדת צריך
אני לא מחכה כי אני טבעוני
אנונימי
6 שעות בין בשר לחלב
ובין חלב לבשר רבע שעה עד שעה
לא מחכה פשוט שוטפת תפה
לא גם הפוך לא
חצי שעה
שעה בערך
חרדים מחכים 6 שעות ככה זה בצד של אמא שלי אבל אני מחכה עשר חמש דקות
10 דק ושוטפת את הפה והידיים
אני אוכל אותם ביחד
אני בדרך כלל שומרת לפחות שעה כי שלוש שעות לדעתי קצת מוגזם ואם אני אוכלת חלב ואז בשר בדרך כלל שוטפת את הפה טוב טוב
לא מחכים שוטפים את הפה או מסטיק
תלוי עם יש לי כוח ללכת למקרר
לא מחכה בין חלב לבשר רק בין בשר לחלב
לא מחכה